piątek, 23 października 2009

Nie możliwe

Przed momentem jedna z czytelniczek bloga zostawiła taką wiadomość w komentarzu:

"Mam ważną wiadomość dla Was. Właśnie napisałam do admina dlaczego na żadnym z naszych kont nie dodano 1 stardollara za logowanie się i wiecie co mi napisali ??? Że kampania dodawania 1 stardollara już się zakończyła ale nadal możemy zarabiać bawiąc się w gry GRAJ I ZARABIAJ ! I co wy na to ????"

No i teraz pytanie. Czy osobom, które nie mają wykupionego SS będzie się opłacało w dalszym ciągu siedzieć na stardoll? Bo cóż to jest 5$ na dobę, których i tak nie da się oszczędzać, tylko trzeba je szybko w ciągu doby wydać, gdyż inaczej zostaną one wyzerowane i nadal zostajemy z pustym kontem. No chyba, że ktoś zadowoli się ubraniami za 1-5$ kupowanymi dzień w dzień, chociaż będą bardzo brzydkie, bo jak nie kupi to cały zarobek na nic.

Jestem ciekawa, czy to fakt czy tylko plotka? Niestety wszystko wskazuje na to pierwsze, gdyż jak już zauważyliście nie otrzymujecie 1$ za zalogowanie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger